8 Maand Jaap's Gym!

Uiteraard hebben de mensen niet stilgezeten al wachtende op een blogpost (en gelukkig maar!), maar hebben ze allen flink getraind. ik ben lui met m’n blog en dat is slordig, vind zelf dat ik er meer aandacht aan moet besteden en hoop dan ook dat dit (wederom) een mooie start is voor vele posts!

Ondertussen heb ik wel genoeg materiaal om over te schrijven. binnenkort een nieuw initiatief. Een categorie van mensen die, net als ik, klein beginnen en proberen deze manier van bewegen te verspreiden. Hier later deze week meer over.

Ook ligt er een filmpje klaar, een ode aan John Henry, 1 van mijn voorbeelden! Deze zal ook deze week op de site verschijnen.

Nu de aandacht voor wat anders. Jaap’s Gym, dan wel niet met die naam, is alweer 8 maand oud. In november 2010 gestart, en al die tijd flink wat mensen getraind. Hierom vond ik het nodig om te laten zien wat wij allemaal dan wel gedaan hebben. Bij deze, het filmpje hieronder: (kijk em full screen, issie mooier :P)

 

5 Reacties op “8 Maand Jaap's Gym!

  1. Vet gedaan Jaapio!

    Een foto vergeten b/w te maken btw. En nieuwe regel! Verboten voor reflectiestrepen in de kleding! :P

  2. Pingback: FARRY.NL » CrossFit?·

Reacties zijn gesloten.